نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو پخش زنده بازی سپاهان و شمس آذر قزوین در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تعداد تیم‌های لیگ‌ برتر کاهش می‌یابد؟ گزارشگر بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی لیگ مشخص شد پخش زنده بازی پیکان و استقلال در هفته پایانی لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مبارزه کوراش‌کاران خراسانی در آسیا برگزاری اردوی تیم ملی کوهنوردی بانوان کارگر در مشهد ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس رفسنجان شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟
سرخط خبرها

حراج توپ گل جنجالی مارادونا | دست‌کم ۲ میلیون پوند برای توپ پنچر شده!

  • کد خبر: ۱۴۷۰۶۸
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
حراج توپ گل جنجالی مارادونا | دست‌کم ۲ میلیون پوند برای توپ پنچر شده!
نشریه «سان» مدعی شد که قرار است توپ گل معروف دیگو مارادونا با مبلغ پایه ۲ میلیون پوند حراج شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ماجرا‌های گل «دست خدا» دیگو مارادونا اسطوره فقید فوتبال آرژانتین ادامه دارد و قرار است توپ این گل هم به قیمت گزافی به فروش برسد.
بنا بر ادعای نشریه «سان» این توپ قرار است با مبلغ پایه ۲ میلیون پوند در روز هشتم فوریه ۲۰۲۳ در آمریکا به فروش برسد. این توپ پیش از این متعلق به علی بن‌ناصر داور تونسی بازی آرژانتین و انگلیس در جام‌جهانی ۱۹۸۶ بوده که به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار (۴۸۵ هزار پوند) آن را فروخت.
از بیست‌ودوم ژوئن ۱۹۸۶ توپ بازی را بن‌ناصر نزد خودش نگه داشته بود و بعد از ۳۶ سال آن را فروخت تا به قول خودش خرج زندگی و خانواده‌اش کند.

حراج توپ گل جنجالی مارادونا | دست‌کم ۲ میلیون پوند برای توپ پنچر شده!
بنیانگذار شرکت «کن گلدین» که قرار است توپی که در اختیار بن‌ناصر بوده را حراج کند در این رابطه گفت: «این توپ در نمادین‌ترین لحظه تاریخ ورزش مهم است.»
پیراهن دیگو مارادونا در آن دیدار که در اختیار استیو هاج بود، ۸ ماه پیش با مبلغ ۹٫۳ میلیون دلار به فروش رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->